פורסם ב- כתיבת תגובה

להתראות 2023

ערן אביאני 2023

בואו נהיה כנים – 2023 לא הייתה שנה טובה, לא עבורי ואני מניח שעבור הרבה מאזרחי מדינת ישראל. השנה התחילה רע והצליחה להסתיים הרבה יותר גרוע. בדרך כלל שנה חדשה מהווה הזדמנות להסתכל אחורה על מה שעשיתי וחוויתי בשנה שעברה ולחשוב על הדברים אותם ארצה לעשות בשנה הבאה. ברגע זה, הדברים שעשיתי בשנה האחרונה מרגישים חסרי משמעות, ולמרבה הצער, כל הבעיות שהתעצמו השנה לא ייעלמו בחצות.

עם ולמרות כל זה, חייבים להסתכל קדימה, ודממת האלחוט בה הייתי בחודשים האחרונים חייבת להסתיים. אז מה עומד לקרות בזמן הקרוב?

אני אמנם עובד על קומיקס חדש, אבל איני יודע מתי יגיע זמן מתאים להוציאו לאור. בינתיים אני מתכנן לחזור להעלות סרטונים חדשים, אז אתם מוזמנים לשלוח הצעות לדמויות שתרצו שאצייר ולשאול שאלות על ציור וקומיקס עליהן אוכל לענות בסרטונים הקרובים.

מעבר לכך יהיו דוכנים מדי פעם, ואולי כמה פוסטרים חדשים בקרוב. עמוד הפעילויות יחזור להתעדכן וכנראה שחלקים מהאתר גם ישופצו על הדרך (כמו החנות).

יותר מכל דבר אחר כרגע, אני מקווה שנתגבר על הבעיות שמקיפות אותנו ושאולי עד סוף 2024 נהיה על דרך חדשה, מאוחדת ואופטימית יותר. אני מאחל לכולכם בריאות, הצלחה ואושר, ושנחזור להגיד “הכל בסדר” בלי להוסיף “עד כמה שאפשר”.

פורסם ב- כתיבת תגובה

סרטון חדש – ערן מצייר את ברבי!

לאחר פגרה ממושכת, אני חוזר עם סרטון חדש בו אני מצייר את ברבי, בהשראת אחת התלבושות מהסרט. בסרטון החדש אני מדגים – שלב אחר שלב – איך לצייר דמות אנושית (ונשית), החל מלכידת המימדים והתנוחה של הגוף עם כמה קווים פשוטים ועד לציור הסופי.

אם יש לכם שאלות בנושא ציור וקומיקס, אתם מוזמנים ליצור קשר ואולי אענה אליהם בסרטונים עתידיים. אתם מוזמנים גם להציע דמויות נוספות שתרצו לראות אותי מצייר. ואם צפיתם בסרט ברבי, אשמח לשמוע מה חשבתם – בלי ספוילרים, כמובן.

בינתיים אתם מוזמנים לצפות בסרטונים נוספים, כמו:

ערן מצייר את קפטן מארוול

איך מציירים את אשת החתול (קאטוומן)

ערן ועידן מציירים את בייבי יודה

לרשימת כל הסרטונים, ליחצו כאן.

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות:
קומיקום בפייסבוק קומיקום באינסטגרם קומיקום ביוטיוב
קומיקום בפייסבוק קומיקום באינסטגרם קומיקום ביוטיוב
פורסם ב- כתיבת תגובה

יצירת קומיקס – ציור עטיפה

חלק מאוד חשוב של יצירת קומיקס הוא תכנון וציור עטיפת החוברת (או ספר). העטיפה צריכה לתפוס את תשומת לב הקוראים הפוטנציאלים, לרמוז להם מה הם צפויים למצוא בתוך החוברת, אך גם להעלות שאלות לגבי תוכנה – שאלות שאולי יגרמו למתבוננים לרצות לקרוא את הקומיקס כדי לגלות את התשובות. בואו נסתכל על תהליך היצירה של עטיפת הגיליון השלישי של הרפתקאות בארינתיה.

הרעיון

מתוך כל מה שמתרחש בתוך החוברת, בחרתי להתמקד – עבור העטיפה – בעימות בין גיבורי הסדרה ליצור גדול במיוחד, ואחד הרעיונות הראשונים והקלים שעלו לי היה לצייר את היצור על העטיפה באופן מאיים. מצד אחד, המראה שלו מספיק, לדעתי, כדי ליצור עניין. מצד שני, יהיה קשה להמחיש את המימדים שלו כשהוא מופיע לבדו. בנוסף, העדפתי להראות את גיבורי הסדרה על העטיפה, כפי שעשיתי בגיליונות הקודמים.

הרפתקאות בארינתיה מאת ערן אביאני
הרפתקאות בארינתיה, גיליונות 1-2

העטיפה לגיליון הראשון הציגה את ארבעת הגיבורים – רועי, צחי, אריאנה ואסתרינה – באופן כמעט שווה, בזמן שרועי היה במרכז העטיפה השניה. חשבתי שיהיה נחמד אם על שלושת הגיליונות הבאים, שישלימו את קשת הסיפור הראשונה של הסדרה, יככבו שלושת ההרפתקנים הנותרים. זה הוביל אותי לשים את אסתרינה במרכז העטיפה החדשה, כשהיא בעימות עם היצור המרשים.

כשאני עובד, תמיד יימצאו לידי דפי טיוטה עליהם אני משרבט רעיונות שונים, כמו תנוחה או הבעה שאני מחפש עבור דמות בקומיקס, או רעיונות לדמויות ויצורים חדשים. על אחד מדפים אלה, הרעיון עבור ציור העטיפה התחיל לקבל צורה וכך זה נראה:

יצירת קומיקס מתחילה בסקיצה פשוטה.
סקיצה ראשונית עבור הרפתקאות בארינתיה #3.

ידו של היצור אוחזת באסתרינה בזמן שהיא נערכת להשיב מלחמה. רעיון זה שם את אסתרינה במרכז ומעיד על עימות ועל מימדי היצור התוקף, אך בו בזמן מעלה שאלות, כמו איך נראה התוקף ואיך העימות יסתיים? שאלות שייענו בחוברת עצמה.

עפרונות

ברגע שהחלטתי מה לצייר, אני עובר לדף בגודל A3 שמתאים לצבעי מים, מהסוג עליו אני מצייר את הקומיקס הזה. אני מצייר שוב את הסקיצה, בגודל “אמיתי”, ומוסיף לה את שאר הפריטים שיופיעו על העטיפה, כמו שאר הדמויות ורקע.

תכנון העטיפה עבור הרפתקאות בארינתיה #3.
הרפתקאות בארינתיה #3 – הסקיצה

שימו לב שסימנתי שוליים על גבי העמוד למרות שהציור מתפרס עד קצוות הנייר. זאת על מנת להרחיק פריטים חשובים מהקצה על מנת שלא ייחתכו בהמשך התהליך. כל הדמויות שיופיועו על העטיפה נמצאות בתוך השוליים.

את אסתרינה ציירתי בשלמותה, למרות שהיד הענקית מסתירה חלק נכבד ממנה. זאת על מנת שאדע איך והיכן למקם את כפות רגליה שמבצבצות מלמטה.

הרבע העליון של ציור מכיל רק רקע. זאת על מנת שאוכל להוסיף את כותרת הסדרה מבלי להסתיר פרטים חשובים מהציור. כעת אני יכול להוסיף פרטים, לנקות ולחדד את הציור.

הרפתקאות בארינתיה #3 בעיפרון מאת ערן אביאני.
עטיפת החוברת בעיפרון.

דיו וצבע

על דיו וצבע אצטרך להרחיב במאמרים עתידיים. אתם מוזמנים להשוות בין השלבים השונים. שימו לב שהאיזורים שמסומנים ב-X הם כאלו שמולאו בדיו שחור בסוף.

הרפתקאות בארינתיה #3 בדיו וצבע
הרפתקאות בארינתיה #3 בדיו וצבע.

ולאחר סריקה של האיור הצבוע, אני מוסיף את הכותרת בראשו בנוסף לפרטי החוברת בפינה הימנית העליונה.

הרפתקאות בארינתיה #3 - קומיקס מאת ערן אביאני.
הרפתקאות בארינתיה #3

הגיליון השלישי של הרפתקאות בארינתיה יעלה לחנות המקוונת שלנו בהמשך השבוע. אתם מוזמנים לקרוא עוד על הסדרה כאן.

אתם מוזמנים לצפות גם בתהליך היצירה של עמוד קומיקס בפוסט הקודם – יצירת קומיקס – שלב אחר שלב.

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות:
קומיקום בפייסבוק קומיקום באינסטגרם קומיקום ביוטיוב
קומיקום בפייסבוק קומיקום באינסטגרם קומיקום ביוטיוב
פורסם ב- כתיבת תגובה

יצירת קומיקס – שלב אחר שלב

לפני שאני מדבר על יצירת קומיקס, חשוב לי לציין שתהליך היצירה משתנה מיוצר ליוצר, ואפילו מפרויקט לפרויקט. מאמר זה מתאר את התהליך שלי עבור סדרת הקומיקס הרפתקאות בארינתיה, אך אשלב מידע וטיפים שיוכלו לסייע לעובדים בשיטות שונות. שנתחיל?

נייר

ניתן לצייר קומיקס על סוגי נייר שונים ובגדלים שונים. לרוב, האמנות המקורית עבור קומיקס תהיה גדולה יותר מהחוברת המודפסת למען נוחיות המאייר, אך חשוב מאוד להקפיד שהיחס בין רוחב וגובה הנייר יהיה זהה לזה של החוברת. אם היחס הזה לא יישמר, לא ניתן יהיה להתאים את האומנות למידות החוברת. לפחות לא בלי למתוח את האמנות לרוחב או לגובה, דבר שיעוות את האיורים.

יצירת קומיקס - השוואה בין האמנות לגודל החוברת
השוואה בין חוברת קומיקס לאומנות המקורית

עבור הרפתקאות בארינתיה אני משתמש בנייר שמתאים לצבעי מים בגודל A3, מאחר שזה קומיקס שנצבע ידנית עם צבעי מים. עבור קומיקס שחור-לבן, או שנצבע דיגיטלית, אשתמש בנייר בריסטול חלק. בתמונה למעלה ניתן לראות שציירתי על כל הדף, עד לקצה, שזה לא בהכרח הכי נוח. באפשרותכם, ואפשר אפילו להגיד שנהוג יותר, לצייר מסגרת במימדים הנכונים ולצייר בתוכה, כמו בדוגמה הזו מתוך ארינאה – המסגרת בצבע תכלת מציינת את קצוות “הדף” ומשאירה מקום למידע אודות העמוד והערות שוליים.

עמוד מתוך ארינאה, מאת אביב אור וערן אביאני
עמוד מתוך ארינאה, מאת אביב אור וערן אביאני

דבר נוסף שכדאי לשים לב אליו זה עובי הנייר. על נייר דק מדי יהיה פחות נוח לעבוד, בעיקר בגלל שהוא יתקמט בקלות והקצוות עלולות להתעגל. עובי נייר מצוין לפי גרם למטר רבוע (g/m²) – זה אומר המשקל בגרמים של גיליון נייר בגודל מטר רוחב על מטר גובה. נייר מדפסת, לדוגמה, הוא בסביבות ה-80 גרם – זה אומר שהמשקל של גיליון בגודל מטר על מטר מנייר זה יהיה 80 גרם. סוגי הנייר בהם אני משתמש יהיו בדרך כלל בסביבות ה-240-300 גרם למטר רבוע.

אם אתם מציירים דיגיטלית, כל שעליכם לעשות בשלב זה הוא להגדיר את מידות ורזולוציית משטח העבודה שלכם בתוכנה המועדפת עליכם.

שוליים וחלוקה לפאנלים

השלב הבא הוא הוספת שוליים לעמוד. מטרתם להרחיק פריטים חשובים משולי העמוד כדי שלא יגעו בקצוות העמוד או ייחתכו במהלך תהליך ההדפסה. פריטים חשובים כוללים כל חלק מהאומנות שחשוב לסיפור, ובהמשך גם הטקסט (בלוני דיבור וכדומה).

כעת אני יכול לחלק את האזור בתוך השוליים לפאנלים. פאנלים, או פריימים, הם כינוי לכל אחד מהציורים הבודדים שמרכיבים את הקומיקס. הכותב או הצייר של הקומיקס (תלוי באופן בו מתחלקת העבודה ביניהם) מחליטים כמה פאנלים כל עמוד יכיל. אני מתחיל עם סקיצה קטנה בה אני בוחר איך כל עמוד יחולק ומה אצייר בכל פאנל בקווים מאוד (מאוד!) כלליים. רמת הפירוט של הסקיצה משתנה מצייר לצייר, כמובן. להלן הסקיצות עבור עשרה עמודי קומיקס ולצידן העמוד הראשון שחולק לפאנלים לפי הסקיצה העליונה מימין.

חלוקת עמוד לפאנלים
חלוקת עמוד לפאנלים

שימו לב שאני משאיר רווח בין הפאנלים. רווח זה מונע מציור אחד להשתלב עם אחר ומקל על הקריאה. יהיו מקרים בהם לפאנל לא תהיה מסגרת, או מסגרת חלקית, כפי שאולי תצליחו לראות בחלק מהסקיצות, וכפי שבטוח תוכלו לראות בשלב הבא.

עפרונות

בשלב זה אני מצייר את העמוד על פי הסקיצה שהכנתי בשלב הקודם. העמוד הבא הוא הראשון מתוך הגיליון השני של הרפתקאות בארינתיה:

עמוד בעפרון מתוך הרפתקאות בארינתיה מאת ערן אביאני
עמוד בעפרון מתוך הרפתקאות בארינתיה

בואו נבחן את העמוד מקרוב:

הפאנל הראשון הוא משהו שנקרא בקרב יוצרי סרטים/סדרות “שוט מכונן” (באנגלית – establishing shot). זו תמונה שמראה לנו היכן הסצנה מתרחשת, את הדמויות המופיעות בה והיכן הן נמצאות אחת ביחס לשניה. השוט המכונן מספק לקורא הרבה מידע חיוני עבור הבנת המתרחש, ולכן חשוב שיהיה לפחות אחד כזה (כמעט) בכל סצנה. אין חובה שהשוט המכונן יהיה בפאנל הראשון, ואין חובה שיהיה שוט כזה בכל עמוד, הרי סצנה יכולה להתפרס על מספר עמודים.

לפאנל הראשון אין מסגרת – הוא מתפרס מעבר לשוליים לקצוות הדף ומצדי הפאנל השני. אם זאת, אפשר לראות שכל הדמויות נמצאות בתוך השוליים של העמוד. במקרה כזה, בו אין רווח בין שני פאנלים, חשוב לוודא שקווים מהפאנל השני לא מתמזגים עם קווים מהפאנל הראשון, כדי לא ליצור בלבול. הנה מבט מקרוב על צידו השמאלי של העמוד בו קו המתאר של עלי העץ מהפאנל הראשון יכל בטעות להתמזג עם קו המתאר של השיח מהפאנל השני.

קווים מתמזגים
קווים מתמזגים

הקווים שמכסים את הפאנל הראשון שם כדי לסייע עם הפרספקטיבה (נקודת המבט) של הציור. השתמשתי בנקודת מגוז אחת כדי לצייר את הסצנה במבט מלמעלה (עוד על פרספקטיבה ונקודות מגוז במדריך לציור קומיקס). זה אומר שכל הקווים מתחברים לנקודה אחת, שנמצאת איפה שהוא מתחת לפאנל (חפשו את האיקס בענף של אחד העצים בפאנל הרביעי). קווים אלו סייעו לי לצייר את הדמויות והעצים בפאנל הראשון בזווית הנכונה בהתאם למיקום שלהם.

מבט מקרוב מראה שבמספר מקרים, הסקיצה שלי חרגה מגבולות הפאנלים. זה מאחר וקשה לצייר אלמנט חצוי בצורה נכונה. ציור הסקיצה בשלמותה מאפשר לחלק שבתוך הפאנל להיראות טוב יותר. זה נכון גם לגבי אלמנטים שמוסתרים על ידי אלמנטים אחרים, כמו חלקי הגוף של הדמויות שמוסתרים על ידי שיחים (או דמויות אחרות). בשלב הסקיצה הראשוני עדיף לצייר את הדמויות בשלמותן, ואז למחוק את החלקים המיותרים/מוסתרים.

ציור קומיקס - לצייר ואז למחוק
ציור קומיקס – לצייר ואז למחוק

אם אתם עובדים דיגיטלית, שלב “העפרון” יהיה על שכבה נפרדת משלב הסקיצה. כנ”ל לגבי שלבי הדיו והצביעה שיגיעו בהמשך.

אם הייתי עובד עם צייר אחר שיעשה את שלב הדיו (אליו מיד נגיע), כנראה שהייתי מנקה ומחדד את העפרונות יותר, אך מאחר ואני מבצע את השלב הבא בעצמי, השארתי את העפרונות כך.

דיו

קווי דיו ברורים, חדים ואחידים יותר מקווי עפרון. כעת אני בוחר את הקווים שאני רוצה לשמר ועובר עליהם בדיו (בעיקר באמצעות עטים במקרה הזה). אני גם משפר חלק מהקווים (בעיקר בקווי המתאר המרושלים יותר של הצמחייה), מוסיף כמה פרטים קטנים לרקע, וממלא אזורים שאמורים להיות שחורים (בעיקר הברדס של אחת הדמויות במקרה של העמוד הזה). ארחיב יותר על דיו בעתיד במאמר נפרד, בינתיים הנה השוואה בין עמוד העפרון לעמוד הדיו לאחר שמחקתי את כל שאריות העפרון:

עפרון מול דיו מתוך הרפתקאות בארינתיה מאת ערן אביאני
עפרון מול דיו מתוך הרפתקאות בארינתיה

צבע

בדרך כלל בשלב זה העמודים נסרקים למחשב ונצבעים בתכנה כזו או אחרת, אך את הרפתקאות בארינתיה בחרתי לצבוע בצבעי מים. בסך הכל אני מרוצה מההחלטה ומהמראה של התוצר הסופי.

עמוד מתוך הרפתקאות בארינתיה בצבעי מים מאת ערן אביאני
הרפתקאות בארינתיה בצבעי מים

טקסט

כעת אני סורק (סוף סוף) את העמודים למחשב לטובת הוספת הטקסט. לאחר הסריקה אני מקטין את העמודים למידות הנכונות, שכן האמנות המקורית גדולה יותר מהחוברת המודפסת, זוכרים?

בעבר, כשהיו מוסיפים את הטקסט ידנית ישירות לעמודים המקוריים, היו עושים זאת אחרי שלב העפרון ולפני שלב הדיו. זאת על מנת שיוכלו למחוק את חלקי הציור שהוסתרו על ידם. אם זה לא היה אפשרי, נאלצו הכתבנים להכין את קטעי הטקסט על גבי דפים נפרדים ואז לגזור אותם ולהדביקם על גבי עמודי הקומיקס.

כיום מוסיפים את הטקסט לרוב הקומיקס המערבי באמצעות מחשב, ועם כתב יד כמו שלי, טוב שכך. טקסט יכול לכלול בלוני דיבור, בלוני מחשבה, תיבת מספר, אפקטי קול וכדומה.

בשלב הראשון, אני מקליד את כל הטקסט שיופיע על העמוד וממקם אותו במקומות המתאימים. טקסט שמופיע בתיבת המספר (המלבן בפינה הימנית העליונה של העמוד) מיושר לימין. טקסט שמופיע בבלוני דיבור/מחשבה מיושר למרכז, ואני מחלק אותו לשורות באופן שיתן לו צורה אליפטית. הטקסט מוקלד על גבי שכבה (או שכבות) שנמצאת מעל האומנות.

הרפתקאות בארינתיה מאת ערן אביאני
הטקסט ימוקם לפני הבלונים

כעת, בשכבה (או שכבות) שנמצאת מעל האמנות אך מתחת לטקסט, אני יכול להוסיף את בלוני הדיבור. הצבת הטקסט מראש מאפשרת לי לצייר בלונים בגדלים המתאימים. לבלונים אני מוסיף זנבות שמצביעים על הדובר וקו מתאר שיבליט אותם יותר.

הרפתקאות בארינתיה מאת ערן אביאני
עכשיו עם בלונים!

ועם זה, סיימתי… את העמוד הזה. כעת אני צריך לחזור על התהליך עוד 25 פעמים (ולהוסיף ציור לעטיפה) ויש לי חוברת קומיקס חדשה. כמובן שאת הגיליון הזה (הרפתקאות בארינתיה #2) כבר סיימתי והוא זמין לרכישה בחנות המקוונת שלנו.

אני מקווה שמצאתם תועלת במאמר זה. אם יש לכם שאלות נוספות על יצירת קומיקס, או שאתם מעוניינים שארחיב על חלק מסוים, או שסתם בא לכם לפרגן (או לקטר), אתם יותר ממוזמנים להשאיר תגובה או לפנות אליי בדרכים המצוינות כאן.

מידע נוסף על סדרת הקומיקס מתוכה עמוד זה לקוח תמצאו כאן.

רוצים ללמוד יותר על ציור קומיקס? אתם מוזמנים לצפות בי מצייר דמויות קומיקס שונות, כמו הענק הירוק, בייבי יודה, וטו-פייס.

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות:
קומיקום בפייסבוק קומיקום באינסטגרם קומיקום ביוטיוב
קומיקום בפייסבוק קומיקום באינסטגרם קומיקום ביוטיוב
פורסם ב- כתיבת תגובה

קומיקס חדש בדרך אליכם

מחפשים קומיקס חדש? הגיליון השני של הרפתקאות בארינתיה כבר כאן, וניתן לרכישה במספר דרכים:

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם ברשתות החברתיות:

תודה רבה על הסבלנות והתמיכה. מצפה לראותכם בקרוב!

פורסם ב- 2 תגובות

איך מציירים את הבאטמן שצוחק, חלק 1!

היום אני מראה איך מציירים את הבאטמן שצוחק – גירסה מעוותת במיוחד של האביר האפל מיקום מקביל. בחלק הראשון אתמקד בציור בעפרון.

אם הסרטון מוצא חן בעיניכם ותרצו לדעת יותר, אתם מוזמנים לצפות בסרטון נוסף, כמו:

איך מציירים את באטמן

איך מציירים את ג’וקר

איך מציירים את טו-פייס

לרשימת כל הסרטונים באתר, לחצו כאן.


— אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם בפייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב

פורסם ב- כתיבת תגובה

איך מציירים את לוקי!

היום אני מדגים איך מציירים את לוקי, אל השקרים והמזימות של מארוול ואחיו החורג של ת’ור, אל הרעם.

אם הסרטון מוצא חן בעיניכם ותרצו לדעת יותר, אתם מוזמנים לצפות בסרטון נוסף, כמו:

ערן מצייר את ויז’ן

ערן מצייר את הפלאש

לרשימת כל הסרטונים באתר, לחצו כאן.


— אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם בפייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב

פורסם ב- כתיבת תגובה

איך מציירים את בייבי גרוט!

מחפשים משהו יחסית קל ומתוק ברמות על לצייר? הפעם אני מראה איך מציירים את בייבי גרוט משומרי הגלקסיה.

אם הסרטון מוצא חן בעיניכם ותרצו לדעת יותר, אתם מוזמנים לצפות בסרטון נוסף, כמו:

ערן מצייר את ריי (מלחמת הכוכבים)

ערן מצייר את לוקי

לרשימת כל הסרטונים המופיעים באתר, לחצו כאן.

למידע נרחב ומקיף על ציור וקומיקס, אתם מוזמנים להעיף מבט במדריך לציור קומיקס.


— אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם בפייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב

פורסם ב- כתיבת תגובה

ציור קומיקס: איך מציירים את סטארפייר

הפעם ערן מדגים איך מציירים את סטארפייר מהטיטאנים הצעירים! מלכידת התנוחה של הדמות עם כמה קווים מהירים ועד לפרטים האחרונים, תוכלו לראות בדיוק איך לצייר את גיבורת-העל האהובה.

אם הסרטון מוצא חן בעיניכם ותרצו לדעת יותר, אתם מוזמנים לצפות בסרטון נוסף, כמו:

ערן מצייר את קפטן מארוול

ערן מצייר את נארוטו

למידע נרחב ומקיף על ציור וקומיקס, אתם מוזמנים להעיף מבט במדריך לציור קומיקס.


— אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם בפייסבוקאינסטגרם ויוטיוב —

פורסם ב- כתיבת תגובה

ציור מנגה: ערן מצייר את נארוטו

השבוע אני מציג את התהליך שלי עם ציור מנגה של הדמות הפופולרית – נארוטו!

אם הסרטון מוצא חן בעיניכם ותרצו לדעת יותר, אתם מוזמנים לצפות בסרטון נוסף, כמו:

ערן מצייר את בייבי גרוט (מארוול)

ערן מצייר את סקורפיון (מורטל קומבט)


— אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם בפייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב